Seçer, Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı’na katıldı


Başkan  Seçer, Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı’na katıldı.TBB ve Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, EBRD (Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı’nın 10. yılı kapsamında Londra’da düzenlenen Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı’na katıldı.

Başkan Seçer, gün boyu süren toplantıların yanı sıra EBRD yöneticileri ile Büyükşehir Belediyemizin yatırımları için görüşmeler de yaptı.

0 Yorumlar

Yorum Gönder