GÜL: ‘’HERKES KENDİ İŞİNE BAKSIN’’

İBRAHİM GÜL TARSUS BASINI İLE KAHVALTILI TOPLANTIDA BULUŞTU
‘’VERİLEN SÖZLERİN TUTULMASINI BEKLİYORUZ’’
 Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Tarsus İlçe Teşkilatı Başkanı İbrahim Gül ve yönetim kurulu üyeleri kahvaltılı basın toplantısında Tarsus basını ile bir araya geldiler. Başkan Gül, ‘’Seçime sıkı bir şekilde hazırlanıyoruz. Mersin ve tüm ilçeleri AK Belediyecilik ile tanıştırmak istiyoruz’’ dedi. Tarsus Otelcilik ve Uygulamalı Meslek Lisesinde basın mensuplarıyla bir araya gelen AK parti Tarsus İlçe başkanı İbrahim Gül, göreve geldikten sonra yaptıkları çalışmalar hakkında bilgiler vererek ‘’ Geçtiğimiz günlerde ilk Danışma Meclisi Toplantımızı gerçekleştirdik. Tarsus halkının AK Belediyecilik Hizmet anlayışını görmek istediklerini ve yanımızda olduklarını hissettik. İnşallah yapacak olduğumuz çalışmalarla 2019’da Ak belediye hizmetlerine halkımızın desteği ile kavuşturacağız. Tarsus ve Mersin’de seçim öncesinde söz verdiğimiz hizmetlerin gerçekleşmesi için çalışmalarımızı yoğun bir şekilde devam ettiriyoruz ‘’ dedi. Ak parti hükümetinin işbaşına gelmesiyle planlanan hizmetlerin tam zamanında yerine getirildiğini belirten İbrahim Gül, Ak parti iktidarı döneminde Mersin’e 14 milyar liralık yatırım yapıldığını, Cumhuriyet tarihi boyunca Mersin’in bu hizmetleri alamadığını belirtti. Gül, sürekli eleştirildikleri Çukurova Havaalanı inşaatının ihalesinin yapıldığını bundan sonra müteahhitle ilgili sıkıntı yok. Para sıkıntısı yok. Bu hizmeti inşallah bölgemize kazandıracağız. Havalimanının hizmete girmesiyle bölgenin ekonomisine büyük katkısı olacağını dile getirerek, sahil yolu, hastane ve hızlı tren projelerinin son durumu ile ilgili bilgiler verdi. HERKES KENDİ İŞİNE BAKSIN AK parti Tarsus ilçe başkanı İbrahim Gül, yerel yönetime de eleştirilerde bulunarak ‘’ Tarsus’ta söz verdiler hizmet yapmıyorlar’’ diye konuşanların Önce kendi işlerine bakmalarını isteyen İbrahim Gül şunları söyledi: ‘’Tarsus’ta yarenlik alanını yeniden yapıyoruz dediler aylardır yerlere düz bir beton döşemeyi bile bitiremediler. Esnafı sıkıntı içerisinde bıraktılar. Parkları bozup yapmaktan başka bir çalışmaları olmadı. Cami ve taziye evlerini zaten müteahhitler yapıyor. Seçim döneminde vermiş oldukları sözler ne oldu. Ona bir baksınlar. 33 katlı otel yapacağız dediler söz verdiler. 20 bin kişilik Yeni Stad yapacağız dediler. Fuar ve Kongre Merkezi yapacağız dediler. Çok Katlı Otopark yapacağız dediler. Tüm mahallelere Yüzme Havuzları Yapacağız dediler. Söz verdiler. Biz bu vaadlerin ve sözlerin gerçekleşmesini sabırsızlıkla bekliyoruz. İşte Ak parti olarak bunları takip ediyoruz. Kim ne söz vermişse yapmasını bekliyoruz. Bizim işimiz hizmet, gücümüz millet olacaktır’’ şeklinde konuştu.